INFORMACIÓ
Número de fitxa | 2437

Subgènere | Cançons

Temàtica | Festeig.

Subtemàtica | Jove desnebit

Transcrit per | Vicent Tur Guasch, Fornàs

Data | anterior a 1990

Font | Fitxa núm. 341-342 de la digitalització feta per n'Antoni Manonelles d'una carpeta amb fulls mecanografiats per en Vicent Tur Guasch, Fornàs, que amb el títol: "carpeta Catalina cançons 2" fou trobada a Can Sitges de Sant Llorenç de Balàfia

Observacions | probablement incompleta

Parlar amb s'al·lota / M'heu manat que hi de cantar...

Me hu manat que hi de cantar de creure-us tenia gana jo i s'al·lota hem de parlar mes furmal que finsus are Perque mos hem de tractar per un dia en se senmana si vols vení o quedar enit vui que'm desenganyis I sino't vas arreglant em aquell que tan t'agrada que tu ja saps per qui parlc no'm costa res declarar-me Per aquell jove tan alt pulit i de bona casa aquell es es prencipal que tu l'hi has dat entrada Que a barquera o mijoral t'ha meneixat se quintana diras que això no's cap mal Ni jo tampoc hu pensava Que's estil que custumam tot qui trebaie li agrade però germans perdunau si'n res vus hi dat enfadu Jo pe s'al-lote em sap mal perque ja'm fa mala care no's de disimúlá tant que ja se estás enterada Per aixó't vas alabant en sus altres que perlaves ja'l tenc a sa meua má en aquet, segú, per are Si altre no'n puc trubá que per viure mes m'agradi aquet seria es de tapa totes ses faltes de's altris Con que't d'havies pensar que era una casa furmale et puries enganxar fenta tan d'espavilada Me ho manat que hi de cantar de creure-us tenia gana jo i s'al-lote hem de parlar mes furmal que finsus are